Sitemizde şuan toplam 10599 film bulunmaktadır.

Dune: Çöl Gezegeni izle

102
1500TL %100 HER YATIRIMA %15 ÇEVRİMSİZ BONUS, MİN YATIRIM 25TL
688.733
Film Bilgileri 2 ay önce eklendi
Dune: Çöl Gezegeni izle

Dune izle, Dune 2020 izle, Dune Çöl Gezegeni izle, Dune full izle, Dune türkçe dublaj izle, Dune hd izle, Dune Çöl Gezegeni 2020 izle, Uzak bir gelecekte geçen "Dune", ailesi çöl gezegeni Arrakis’in kontrolüne sahip olan Paul Atreides’in hikayesini anlatıyor. Galaksinin farklı noktalarındaki gezegenler, rakip feodal aileler tarafından yönetilmektedir. Çok değerli bir kaynağın tek üreticisi olan çöl gezegeni Arrakis'in kontrolü asil aileler arasında son derece talep görmektedir. "Baharat" adı verilen bu kaynak, yüksek bilinç ve uzun bir yaşam süresi sunarken, beraberinde çok ciddi yan etkileri de getirmektedir. Ayrıca yıldızlararası yollarda gezinmeye yardımcı olan kaynak da bu "baharat"tır. Bu kaynağı elde etmek isteyen feodal rakiplerden Harkonen ailesi tarafından Paul ve ailesine tuzak kurulur. Bu tuzağın sonucunda Paul'un ailesi darmadağın olarak firari hale gelir. Paul, ailesinin Arrakis kontrolünü yeniden kazanması için bir isyan başlatırken, tüm evrenin seyrini değiştirebilme ihtimalini yakalayacaktır... hdfilmcehennemi2.co iyi seyirler diler...

Film Dili:

Orjinal Adı: Dune

Kategori: 2021 Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, imdb 7+ Filmler, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2021

IMDb Puanı: 8.2

Yönetmen: Denis Villeneuve

Oyuncular: Zendaya, Rebecca Ferguson, Timothée Chalamet, Jason Momoa, Josh Brolin, Dave Bautista, Oscar Isaac, Stellan Skarsgård, Javier Bardem, David Dastmalchian, Charlotte Rampling, Stephen McKinley Henderson, Sharon Duncan-Brewster, Chen Chang, Babs Olusanmokun

Ülke: Kanada, Macaristan, Amerika

Etiketler: , , , ,

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Dune: Çöl Gezegeni izle” filminde 114 Yorum bulunuyor.
  1. hodbin - 1 hafta önce demiş ki:

    çokk güzel di izlemenizi tavsiye ederim. emegi gecenlere teşrler

  2. öykü - 2 hafta önce demiş ki:

    kitabı okumayan biri bile etkilenebilir ama kitap ve senaryo kitabı okurken kurduğunuz o dünya birebir aynı ikinci bölüm bekleniliecek kadar değerli ve felsefik sosyoloji açısından zengin bir film kitabı okumanızı şiddetle öneririm.

  3. GÜNEY - 2 hafta önce demiş ki:

    harika giriş olmuş ikinci bir LOTR olur sinema için,
    devamı aynı oranda artar ise lotr ilk filminde uyumuştum ondan kat kat iyi

  4. Buraktepe - 1 ay önce demiş ki:

    Tv filmi. Grafik konu hersey cok zayif. Yetersiz bi film olmus.

  5. servet - 1 ay önce demiş ki:

    en beğendiğim ve beni her izlediğimde heyecanlandıran, her izlediğimde farklı birşey görmemi sağlayan interstellar filmi idi, Dune filminden sonra bu sıra değişti, üzgünüm interstellar. artık en beğendiğim film Dune ..

  6. ilhan abimizin izindeyiz - 1 ay önce demiş ki:

    ilhan reis.. o kadar haklısın ki keşke ülkenin başına sen geçsen. izindeyiz reis !

  7. bayramkokten - 2 ay önce demiş ki:

    Filmi izlemeden önce yorumları okuyayım bi dedim ve filmi izlemekten vazgeçtim yorumlar daha çok sardı
    bu arada haklısın ilhan

  8. ilhanreisileyiz - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan reis hakli.. hepsi film var diyip fragman veriyorlar 10 tane reklamdan sonra

  9. ilhanınsesi - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan reis arkandayız!! #İlhanreisadamdır

  10. biri - 2 ay önce demiş ki:

    ne ilhanı ya

  11. Hasancan - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan ne alaka

  12. TLTiger - 2 ay önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en boş film , aklınız varsa bu popüler kültürün oyununa gelmezsiniz, bu bir 3leme ise, 3leme tamamlanınca izleyin derim, ben öyle yapıcam, ilhan muhabbeti de hayatımda gördüğüm en boş muhabbet, ilk yoruma bakın anlarsınız :*

  13. İlhan - 2 ay önce demiş ki:

    sen ilhan seçilmiş kişisin
    sen ilhan lidersin
    sen ilhan mazlumların sesisin
    sem ilham Dune bitiricisin

    o sensin İlhan

  14. Angeloftheilhan - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan hocam maşallah ateşiniz ile içimizi kavuruyorsunuz.

  15. BirYudumİlhan - 2 ay önce demiş ki:

    Gözüne limon sıktığım filmi açıyorum diye Fragmanı seyretmiş ah ilhan ah ağzımıza sıçtın senin kim olduğunu bulayım derken filmi izlemeyi unuttum seni yakalarsam mahkemeye vereceğim ona göre 🙂

  16. Bir yudum ilhan - 2 ay önce demiş ki:

    Bu ilhanın mk bunun ne oldugunu arastırım derken filmi izlemeyi unuttum görürseniz kendisine iletim 🙂

  17. İlhancı - 2 ay önce demiş ki:

    İmza toplayıp filmin ilhan fragman gezegeni yaptıralım panpalar…

  18. ilhansevdalıları - 2 ay önce demiş ki:

    ara ara gelip ilhan gelmiş mi diye bakacağım ve onun anısını sonsuza kadar yaşatacağım. asfgdsh

  19. :)))) - 2 ay önce demiş ki:

    kim lan bu ilhan 🙂

  20. ilhanauzulenadam - 2 ay önce demiş ki:

    ah be abi

  21. ilhanizm - 2 ay önce demiş ki:

    1 ilhan gider, 1000 ilhan gelir.
    ilhanlik bir hayat felsefesidir.
    ilhanim, ilhansin, ilhan
    ilhaniz, ilhansiniz, ilhanlar

    saygilar.

    Ilhanlari koruma dernegi

  22. Mrvv - 2 ay önce demiş ki:

    Filmden çok İlhan sen konuşuldun gülüm 🤣

  23. Keşişilhan - 2 ay önce demiş ki:

    Bazen hayatta o an ‘da oldugunu fark edersin heryşeyin yavaşlayıp anlam kazandıgı O an.Hepimiz o an gelince ilhan oluruz işte ilhan kimdi ilhan sendin bendim hepimizdik ilhan bir düşünceydi ve düşüncelere asla fragman işlemez

  24. pompacı eray - 2 ay önce demiş ki:

    günlerdir şişirdikleri film bu mu ?
    aşırısı vasat

  25. wasquen - 2 ay önce demiş ki:

    ah be ilhan koyun koyuna şu filmi izlemek vardı seninle…

  26. ilhanunutulmayacak - 2 ay önce demiş ki:

    mekanın dune olsun ilhan reis 🙁

  27. ilhanındoktoru - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan dune kimdir ;
    ilhan 7 ay önce bir film izlemek istedi ama sadece fragman yüklü olduğunu bilmiyordu bu hayatın yalanlarına daha fazla dayanamayan ilhan çöle gidip ses çıkartarak Dev kum solucanına kendini yem etmiştir ( asla unutulmayacaksın ilhan dune RIP )

  28. akıl ve ruh sağlığı hastanesi - 2 ay önce demiş ki:

    Şizofreni, hastaların gerçek ile gerçek dışı olan olguları birbirinden ayırt edememesine yol açan, sağlıklı düşünce akışı, duygu kontrolü ve normal davranışa engel olan ciddi bir beyin hastalığıdır

  29. süleyman ilhan çakır - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan dune evreninin sefiridir. biat edin

  30. Yigit - 2 ay önce demiş ki:

    Ilhan abi balgamin olim kaldirima carp beni

  31. İlhanAbiTelifli - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan abimin hayatındaki tek isteği bu filmi korsan izlemekti, gözün açık gitti abim affet ;( mekanın dune da olsun..

  32. DeadİlhanFunClub - 2 ay önce demiş ki:

    Ah be İlhan abim keşke hayatta olsaydın da sen de görebilseydin filmi 🙁

  33. DeadİlhanFunClub - 2 ay önce demiş ki:

    Ah be İlhan abim keşke hayatta olsaydın da sen de görebilseydin filmi 🙁

  34. İlhanAbiAnısına2021-forever - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan abi uyan abi film çıktı

  35. İlhanın götü - 2 ay önce demiş ki:

    İlhanın götüne kurban olurum

  36. seta - 2 ay önce demiş ki:

    lan ilhanını … ne anlatıyonuz olm kaç yorumdur niye okudum ben bunları diye kendi kendime sorguladım filmden de bişey anlamadım ilhan senin ben amk

  37. PişmişKelle - 2 ay önce demiş ki:

    Dizi olacak senaryodan film yaparsan böyle 2.5 saat saçmalarsın işkence çektim resmen izlerken, bu film 6 puan anca eder 8.5 hayatta etmez ama 2. filmden umutluyum en azından bunun kadar saçmalayamazlar.

  38. ilhanabiamınakoyim - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan büyük bir oçdur şaka şaka adamsın abi senin sayende bir aydınlanma geldi

  39. İlhanForThePresident - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan-u Muad’dib liderliğinde cihad!

  40. aşağıdaku tüm mesajı ilhan bebe atıyor:D - 2 ay önce demiş ki:

    admin sitenin kalitesini düşürmeye calışan hergün buraya mesaj ilhan denilen timarhane salağı engellesen de buralar temiz kalsa lan olum git maria oyna işin yokmu senin 😀

  41. galip - 2 ay önce demiş ki:

    İnanılmaz bu kadar iyi hissettiren bir film izlemedim şu ana kadar 2.serisini bekliyorum ölmeden önce izlemeyi çok istiyorum.

  42. hlil - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan kim????

  43. karbonatilhan - 2 ay önce demiş ki:

    ilhamımın ilhanı sensiz geçmiyor akrep yelkovanı

  44. BabaniN_Oglu_iLHaN - 2 ay önce demiş ki:

    DUNE ILHAN

  45. İlhanBaba - 2 ay önce demiş ki:

    Büyüksün İlhan Baba

  46. ilhanmyswetfriend - 2 ay önce demiş ki:

    ilhanım sen olmasan izlemezdik bu filmi.. iyi ki varsın sonuna kadar arkandayım. ölde öleyim..

  47. yalan dünyada yalandan kim ölmüş - 2 ay önce demiş ki:

    tüm işşizler buraya toplanmış ya ruh hastası işşizin biri hergün buraya girip kendi kendine mesajlar gönderiyor. ya da ilhancılar elazığ timarhanesinden kaçıp burda sıraya girip tren oynuyorlar millet şaşkın acil başhekimi çağırın!

  48. ilhanın sol t4s4gı - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan abi demese izlemezdim o

  49. ilhan gibi sevenler - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan gral sıç bağrıma bostan büyüsün

  50. ilhanın_neferi - 2 ay önce demiş ki:

    güzel filmdi ama ilhan abim güzeldi demeden beğenemem, sevmediysen hemen nefret edeyim abi

  51. İlhan Abi'nin Tanıdığı - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan Abi sayesinde izledim, çok güzeldi beğendim fakat 3 dakikaydı o kısmını anlayamadım aydınlatırsanız sevinirim.

  52. irfan1991 - 2 ay önce demiş ki:

    Ne yapmışsınız siz
    Ya 10 küsür yaşlarında bir çocuksa bu İlhan 😀
    Siz cidden kafayı yemişsiniz 😀

  53. dilaver - 2 ay önce demiş ki:

    harıka surukleyıcı bır fılm

  54. İlhanLover - 2 ay önce demiş ki:

    İlhanımmmmm beni bul aşkımmmm

  55. fatih bay - 2 ay önce demiş ki:

    Ilhan bunun devAmi ne zaman gelir sence?

  56. bandaA.k.A.ilhanınarkasındayız - 2 ay önce demiş ki:

    İLHAN BABA FİLM SAYENDE YAYINLANDI D4ŞŞAKLARINA BETON YETMEZ BAB BAAAA

  57. Wolkie - 2 ay önce demiş ki:

    İlhanım artık rahat rahat izleyebilirsin, senin sayende yayında film 🙂

  58. esraakailhanınsonaskeri - 2 ay önce demiş ki:

    NE ZAMAN İLHAN BABA MEZARA GİRİNCE Mİ

  59. ilhanınÖZELbölgesi - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan yalarım kanka oyle bi yalarımki gormen lazım

  60. ilhan - 2 ay önce demiş ki:

    ısıtalım

  61. ilhanbenimbabam - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan babam 7 aydır kayıp eve gelmiyor görürseniz lütfen haber verin seni çok özledik baba

  62. İlhanınNeferi - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan dön üşüyoruz reis

  63. İhahahahan - 2 ay önce demiş ki:

    Ah İlhan vah İlhan şimdi gelsen görsen ne halde sensiz buralar…

  64. cokyasailhan - 2 ay önce demiş ki:

    önderimiz ilhan, kelimelerin kifayetsiz kaldığı yerde birden ortaya çıktın. bu düzene bir son vermek için fitili ateşledin.

  65. scario - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan kim la

  66. ilhanainanmayanınilhamınısikeym - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan bey keşke babam olsa :”

  67. ilhanilerden - 2 ay önce demiş ki:

    oy dune dune
    ateş de düştü şalvara
    ağzım dilim kurudu
    ben sana yalvara yalvara

  68. son ilhan destekçisi - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan baba vur de vuralım, öl de ölelim..

  69. tokatçı - 2 ay önce demiş ki:

    fragman için mi izledim onca reklamı a….

  70. dalaylama - 2 ay önce demiş ki:

    bazı kahramanlar pelerin takmaz, senin babansa kaput! 🙂

  71. İlhanın taşşakkıllo - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan abiye katılıyorum. Götümü siker misin ilhan abi lütfen

  72. İlhanınaskeri - 2 ay önce demiş ki:

    Üç şey uzun süre saklanamaz;
    Güneş,ay ve hakikat
    Arkandayız ilhan reisssssss!

  73. İlhan-ı Şerif - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan ne olur dön bitsin bu hasret.

  74. cryptoilhan - 2 ay önce demiş ki:

    aga geçen hafta yine gelip yorumlara tutulmustum, hala devam ediyor konu. biri ss alıp twitlesin olayı.
    #hepimizilhanız

  75. İlhanın taşşağı - 2 ay önce demiş ki:

    Çok büyüğüm heykeline beton yetiremediler.

  76. İzlemekbenxD - 2 ay önce demiş ki:

    acilen su filmi bulup izlemek istiyorum d

  77. babuşş - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan baba yanındayızz

  78. İlhanizm - 2 ay önce demiş ki:

    Diren İlhan. Davamızı er yada geç kazanıcağız..

  79. Ömer - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan reis

  80. İlhan, En Sek İnsan - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan hocam çok derin seviyorum inşallah
    Aşkla bağlıyım size İlhan efendi

  81. Kader - 2 ay önce demiş ki:

    Millet bakar ilhan bey yapar

  82. İlhanlı Devleti - 2 ay önce demiş ki:

    İlhan Bey ne Haşmetlisiniz

  83. InIlhanWeTrust - 2 ay önce demiş ki:

    ilhanla aydinlandim artik hayati bir fragman olarak degil sinema cekimi bile olsa full film olarak yasamak istiyorum ben de #ilhandanilham

  84. İlhanSup - 2 ay önce demiş ki:

    Onu bunu bilmem ben ilhancıyım arkadaş

  85. ilhan kim - 2 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar ne içtiniz söyleyin

  86. uyanıkilhan - 2 ay önce demiş ki:

    Kardeşim İlhan bir şey derse her konuda haklıdır helal olsun arkandayız #ilhanhakkımızsökesökealırız

  87. westandbyilhan - 2 ay önce demiş ki:

    ilhan doistum hakli

  88. #Freeİlhan - 3 ay önce demiş ki:

    Sen mazlumların sesi oldun eyy İlhan! İsminle, cisminle artık sen bir kahramansın, varsın film siteleri bizleri kandırsın, varsın tıkladığımız reklamlardan para kazansınlar! Sen ve senin gibiler bu Dünya ‘da yaşadığı sürece haksızlığa karşı boyun eğmeyecek insanlar çoğalacaktır İlhan! Var ol.

  89. İlhanisrightonehundredpercent - 3 ay önce demiş ki:

    İlhan reis sesimiz ol yık kahpe düzeni!

  90. İlhanAdamdır - 3 ay önce demiş ki:

    İlhan Bey siz mazlumların sesi, çaresizlerin umudusunuz.
    Oğlumun adını İlhan koyacağım.

  91. mikmik - 3 ay önce demiş ki:

    seviyom seni beyaz nutella!

  92. Corcverseneborc - 3 ay önce demiş ki:

    Günde 4 saat uyku
    4 yanı hain dolu
    Biliyoruz yoruldun ama
    Bu dava sensiz olmaz İlhan reis

  93. ilhanHakli - 3 ay önce demiş ki:

    ilhan o kadar haklisin ki

  94. İLHANLI - 3 ay önce demiş ki:

    İLHAN haklı beyler..

  95. ilhanliimparatorlugu - 3 ay önce demiş ki:

    ilhan sonuna kadar haklısın, parti kur oy verelim👍

  96. BağımsızİlhanlarBirliği - 3 ay önce demiş ki:

    sonuna kadar ilhancıyız! #freeilhan

  97. Delikadir - 3 ay önce demiş ki:

    İbne cimbombok denen hıyara,

    Burda yazılanların hepsini okudum ve sen haksızsın sana laflar hazırladım.

    O lafları benden belledin
    Dedemin kini elledin
    Dedem seni götürünce
    Nohut gibi terledin

  98. ilhanıkorumaderneği - 3 ay önce demiş ki:

    İlhan kardeşim, az önce Birleşmiş Milletler konseyinden çıktım ve oy birliği ile Avrupa olarak yanında duracaklar. 2 saat sonra NATO zirvesi var orada bu konuyu açıp NATO müttefiklerimizden yardım isteyeceğim, seni kimseye yedirtmeyiz İlhannn.

  99. Serdar - 3 ay önce demiş ki:

    İlhanı dinlesenize doğru söylüyor adam

  100. ilhanasaldıranbanasaldırır - 3 ay önce demiş ki:

    doğru söyledi dokuz köyden kovuldu hakarete uğradı ama yine de gördüğüne tepki gösterdi

    adalet duygusu olan has ve has anadolu çocuğu ilhan çabaların ve tepkin bu internet sayfalarında silinebilir ama biz unutmayacağız

    #filmdiyegeldikfragmançıktıamkherifleri3tanereklamibokubokunaizlettiniz #direnilhan

  101. NELER OLUYOR HAYATTA - 3 ay önce demiş ki:

    Lan noluyo 😀 kendi kendinizemi yazıyorsunuz lasdkla

  102. akp>all - 3 ay önce demiş ki:

    ya allah aşkına kim bu ilhan biri sövüyo diğeri arkandayız şöyleyiz böyleyiz diyip övüyo. ilhan kardeşim domalırsan arkanda
    dik durursan yanındayız böyle devam

  103. ilhanıkorumaveyaşatmadernegi - 3 ay önce demiş ki:

    ilhan parti kur oy verelim

  104. EgeSS - 3 ay önce demiş ki:

    Bazı kahramanlar pelerin takmaz İlhan bey. Siz onlardan birisiniz.

  105. İlhanfanclub - 3 ay önce demiş ki:

    İLHAN ABİ ADAMSIN HAKLISIN TÜM TÜRKİYE ARKANDA KİMSE SENİ YIKAMAZ.

  106. çağrı - 3 ay önce demiş ki:

    iLHAN SEN ADAMSIN YANINDAYIZ !!

  107. gaffur - 3 ay önce demiş ki:

    ilhan dik dur egılme bu millet senınle

  108. Tayfun Uzun - 3 ay önce demiş ki:

    İlhan yanındayız dostum. @ilhanadokunma

  109. melysa - 3 ay önce demiş ki:

    ilhan yanındayız dostum

  110. love - 3 ay önce demiş ki:

    film sinemaya çıktı. halen fragman. ve fragman olduğu hiç bir yerde yazmıyor

  111. Bok - 3 ay önce demiş ki:

    ilham koçum arkandayız.

  112. Murat - 3 ay önce demiş ki:

    ben gogleden girdim fragman falan yazmıyordu cimbom. ilhan haklı

  113. İBNE CİMBOMBOK - 9 ay önce demiş ki:

    ilhan malı, daha sayfaay girmeden afişin üzerinde fragman diye yazıyor ya okuman yazman yok mu senin yoksa gözüne gözlük al.. daha sinemaların çoğunda yayınlanmamış oldu getirip sana sunacaklar.. mal mıdır nedir ya..corona kafa

  114. İlhan - 12 ay önce demiş ki:

    Burda fragman var birader neden insanları aldatiyorsunuz